Hemma!

Har aldrig i mitt liv förr packat upp en väska direkt jag kommit hem, men nu har jag gjort det och det känns riktigt bra. Det känns också riktigt bra att vara hemma, tåg tar ens krafter på något vis.
Stackars den tattiga tjejen som tog min bästaste parfym fast mer synd om mig som inte har kvar den längre buhu. Jag antar att man får glädjas åt allt som var kvar istället. Men det känns lite creepy att någon rotar igenom ens grejer, hårinpackningen jag hade i neccesären längst upp hittade jag alltså längst ner i väskan under alla kläder!?
Tillsist vill jag bara tillägga "I can hjälp you" Som Anki så fint sa till den engelsktalande kvinnan i vår kupé
.
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0