SOMMARLOV!

Nu äntligen är det sommarlov! Fick även med mig 400 spänn eftersom jag tydligen kom fyra(med åtta andra) i nått skrivgrejs vi gjorde för länge sen, extremt värt må jag säga. Dock gjorde jag bort mig en aning inför alla ettor eftersom jag vände ryggen mot rektorn efter han gett mig kuvertet då jag egentligen skulle stått kvar och skakat hand med han. Av någon anledning missade jag att han sträckt ut sin hand.. Nu är jag kallad dissarn, bitchmatilda osv.  Aja, livet leker och jag är glad ändå!
Anki lägger in någon bild sen från denna härliga dag.
//Matilda

Kommentarer
Postat av: linnea

kan anki ba lägga in bilderna??

2011-06-10 @ 15:01:03
URL: http://linneaochlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0