Bilderna är från igår

Okej, rent ut sagt riktigt kass uppdatering. Tänkte berätta mina senaste dagar lite kort.

Onsdagen: Vi spenderade den soliga kvällen i Ursviken med våra fina klasskompisar och hela kvällen gick åt till tjejsnack. Riktigt mysigt var det.

Igår: Tog en långprommenad med nicko och sen kokade jag och tjejerna ihop lite tacos till middag. Efter det drog vi ut och stötte på resten.

Idag: Har jag, Nicko och Lisa arbetat på brännan 2011 och Lisa leder stort. Vi låg ute i sanden (hehe) och drack cola och hade det kalasbra. När molnen kom to jag tillfället i akt och rörde på mig ett tag. Sprang förbi kussarna och blev inbjuden på grillat till middag, sju gånger bättre än rester!

Och ikväll blir det baksmällan på bio och efter der styrs det nog nattkäk om jag känner mina vänner rätt.
















//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0