Fredag

Gårkvällen blev toppen. Det började med att jag Anki, Jenka och Lisa lagade en utsökt middag tillsammans. (lyckades få igång brandvarnan också..)
Sen kom Johan och skrämmde livet ur oss, och därefter kom Frida och gjorde oss sälskap till filmen. (I rymdes finns inga känslor)
Lisa, och Frida lämnade oss i sticket efter filmen någon gång. Trots det hade vi resterande riktigt roligt med wii (just dance) osv. Men kvällen slutade inte där eftersom Johan kom tillbaka och inte nog med det så befann sig Alle, Victor och Noa på bron så dom släppte vi också in med ett nöje.
Jag och Anki somnade sött brevid varandra klockan halv fem. Jag är imponerad av mig själv som lyckas vara vaken i nästan 23h.



//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0