Jag är trött

Den här dagen har också gått trögt, vi har suttit och lyssnat på redovisningar nästan hela dagen och våran redovisning tog tydligen 40 minuter.

Jag stannade i stan efter skolan eftersom jag och mamma skulle köpa täckbyxor åt mig. Jag har nämligen funderat på att jag vill ha ett par mörklila helt perfekta. Men jag insåg att utbudet på ens svarta täckisar var extremt litet så vi hittade ingenting förrän vi skyndade oss ner på team sportia (jag var på dåligt humör och skulle hellre dö än att missa tjugo över fem bussen, kl var då 17.05) och där hänger "dom mörklila täckbyxorna" alldeles ensamma på en galge i min storlek och extra pris haha, så dom blev det, det var dock inte dom där "perfekta" jag hade tänkt ut med dom duger iallafall.



//Matilda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0