Som så många andra börjar sina inlägg idag

Nu är första dagen avklarad, jag har hört rykten om att det endast är 24 skoldagar kvar innan det är påsklov. Jag är alltså inte den enda som innan sportlovet ens var slut började tänka på nästa lov. Och jag hoppas även att nästa lov kommer bli lika roligt!
Men slutsnackat om lov nu.
Imorron flyttar jag. Iallafall framtill helgen hehe, jag lånar syrrans lägenhet medan hon är i Thailand i två veckor. Så jag kommer vara där nästa vecka också, om jag inte blir alltför uttråkad och ensam eller nått sånt, hör bara av er om ni skulle vilja göra mig sälskap så kanske jag tillåter det (inte vem som helst förstås).



//Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

-> Matilda, bor du i Burträsk eller har du en lägenhet i stan? :)

2011-03-15 @ 18:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0