Tisdag!

Man kan väl inte annat än att älska denna underbara dag? Imorse fick vi beskedet att vi skulle få sluta 11.15 så skoldagen har alltså bestått av en Sv lektion där vi lyssnade på redovisningar och jag och Linnea hann även lära oss mycket om Afrika och vilda djur vilket inte alls hörde till lektionen men lite allmän fakta skadar väl inte täntke vi. Nästa lektion såg vi film sen fick vi gå hem. Men för jag och Ankis del blev det att gå på stan lite, där vi också fick syn på Lisa och Jenka.
Det var dock inte riktigt lika underbart att komma hem till en ostädad lägenhet, mina grejer ligger överallt om vi säger så. Jag får nog ta och röja upp här lite kanske.


Bilden är inte från idag!

//Matilda

Kommentarer
Postat av: paulina

tack söta du! <3 :)

2011-03-22 @ 14:36:38
URL: http://pakis.blogg.se/
Postat av: paulina

tack söta du! <3 :)

2011-03-22 @ 14:36:51
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0