Bara Tisdag..

Jag är inte alls rädd för att jorden ska gå under, eller okej jag tror pyttelite på "2012" fast det är inget jag säger högt. Men att den skulle gå under i helgen.. Haha.
Ikväll har försökt förstå mig på datorn lite men det har väl inte gått alltför bra, med tanke på att jag inte ens hittade startknappen.
Annars så fortsätter jag med att vara på glatt humör, nog för att jag sover lite och är oftast trött men man kan väl få vara glad ändå. Jag var dock inte den enda som var trött idag eftersom min bänkkamrat (vid namn Anki) slumrade till där mitt i genomgången om etik, epik, vad fan det nu var haha? Själv hade man kanske också tankarna någon annanstans.
Puss!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0