Fredag

Tordagen bestod av skola och en burgare på dallas där jag lyckades med en strike. Eller iallafall så fick jag ner två glas och jag trodde aldrig att dom skulle sluta gå sönder.. men tillslut fick jag äntligen tid att börja skämmas. Efter den lilla dallas-incidenten såg vi bridesmaids (?) på bio.

Fredagen blev en halvlugn variant. Med ett hål på 2h och 10 min är det svårt att säga annat. Efter skolan tog jag bussen in till stan och 35 min senare satt jag på bussen hem. På dom 35 hann jag med lite fika på waynes och shoppig, om än en ganska liten sådan. Ikväll har jag hunnit med lite fika med släkten, tur till stan och käk på krysset. Nu ska jag och min vän förkylningen krypa ner under ett ton med täcken och filtar och hoppas på att den är borta imorgon för då bär det av mot lövånger för inflyttningsfest med bland annat lisa och jennifer!
//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0