Hej på er!

Wow, att jag tillochmed kommer ihåg hur en dator funkar! Det är nämligen Matilda som sitter bakom skärmen och knappar på tangentbordet just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på, kanske Croll är boven bakom att jag aldrig tagit mig tid till datorn och blogguppdateringen, kan skylla på han under hela sommarn när jag ändå är igång. :)
Den gråa Måndagen har blandannat bjudit på skogsbrännboll, löpning från skogen till skolan i hopp om att hinna med bussen, missade bussen, vi (jag o Anki) missade även att åka bil med fem min..
När jag kom hem satt jag igång med min vardagliga(skulle ha varit om inte.. Jag blev så lat då vi fick sommarlov) ryggträning, därefter promenad med jenka. Ett utbrott har jag också haft ikväll, över att mamma krymt min nya tröja i tvätten. Suttit inne på mitt rum i mina pyamasbyxor i drygt en timme. Kommit ut, och fått pengar till en ny tröja. :)
Godnatt!
//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0